Glöder

Mina telefoner glöder nu.
Börja med att jag ringde till Sunderbyn för att kolla om det hade kommit in något om Oliwer där, men det hade de inte.
Jag tänkte vänta till efter lunch med att ringa dom här i Piteå men jag hann inte så långt.
Oliwers sköterska ringde mig o sa att allt var grönt med bytet av läkare.
Så jag ringde tillbaka till Sunderbyn för att få en läkartid där.
Medan jag väntade att dom skulle ringa tillbaka ringde min läkare.
Jag ska gå ner i dos på min medicin för att se om det hjälper.
Efter 1 vecka ska jag ta halva den dosen mellan 7 o 8 o andra halvan vid 11.
Hoppas av hela mitt hjärta att detta hjälper men får väl se.
Sen var det bara att ställa om sig för att prata om Oliwer igen o förklara hur det är för han nu.
Tyvärr hade inte läkaren någon tid åt honom förrän i maj.
Med skulle det bli större problem med hans ep så skulle vi få en telefontid före besöket.
Skönt att de är fixat i alla fall.
Nu snurrar de alla möjliga saker i min skalle blev lite tvära kast där men det gick bra ändå.
Vet inte om det är något jag glömt ta tag i.
Brukar ju komma på allt om kvällarna då jag har lagt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0