God morron!

Jag har haft en sova på soffan natt. Det gick inte att sova i sängen jag behövde tv:n för att inte tänka.
Oliwer har oxå haft en vara vaken natt men jag har ingen aning om när han somna.
Vet inte om han somna först o vakna sen. Han kan ju vara lite lurig o ligga tyst i sängen i flera timmar sen när han tycker att mamma o pappa sover börjar han leka eller läsa en bok.
Det här är ju inget nytt för oss han blir 9 i sommar o har inte sovit många hela nätter.
Det är som det är inget vi kan göra nå åt.
Idag ska Oliwer till läkaren för sina tår jag längtar inte men han gör det.
Det blir skönt att få det gjort för han har alltid haft nageltrång.
Efter de ska vi in till stan o hämta min nya dammsugare :)
Äntligen.


Hoppas Cippa är mindre rädd den eftersom den låter mindre.
Jag ska testa den för det behövs igen.
Fast det går inte hålla de helt skräpfritt inne nu. Det följer in massor så ska det inte va nå alls på golvet får vi stå med dammsugaren hela tiden.

Kommentarer
Postat av: evelina holmbom

snyg damsugare cici kram evelina <3 <3 <3 <3 <33

2011-04-28 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0