Hopplöst!

Då jag för en gång skull sov på morron så blev jag väckt av Chrilles telefon.
Det var hans chef som skulle säga att dom skulle träffas på ett annat ställe än det som var sagt.
Men det fick inte han veta för hans telefon var hemma o han hade glömt den o börsen hemma.
Snäll som jag är så ska jag ta hans saker o åka för att se om dom är kvar där dom skulle va på morron.
Jag kan tycka att det är bra om han kan äta lunch.
Som jag vet så har man ingen börs så har man inga pengar o då får man inte köpa lunch.
Det gör ju inte så mycke för jag måste ändå ner o kolla blodtrycket o så ska jag förbi pappa.
Blir bara att jag åker iväg tidigare än tänkt.
Vad som händer idag o i helgen har jag ingen aning om.
Skulle vilja hitta på något men det är inte så lätt då jag är så kvällstrött.
Det är inte roligt att bjuda hit folk för jag orkar inte vara vaken o trevlig men jag ska hör med Chrille ändå.
Det här blir sista helgen i april vi kan hitta på något sen har vi planer för resten om än det inte är så roliga saker planerade så är vi ändå upptagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0