Hostig

Jag har fått super mycke hosta en sån där äcklig slemhosta.
Jag är då glad att pojkarnas förkylning gick tillbaka. Nu visar dom inget tecken på att va förkylda.
Lite märkligt ändå att dom som träffar en massa folk klarar sig men jag som bara är hemma åker dit.
Fast antar att jag blivit känslig just för att jag inte kommer i konakt med nå.
Skit samma.
Borde åka o kolla trycket idag.
Frågan är bara om jag orkar.
Tror jag har feber oxå jag svettas o fryser om vart annat.
I kväll ska vi tydligen ut till Lillpite Chrille ska klippa sin pappa.
Han ringde o fråga igår så...fast det blir ett problem mindre för mig :)
Jag behöver inte komma på vad vi ska äta :)
Ska vi dit under veckan så "måste" dom bjuda på mat.
Det är ingen ide att åka annars.
Då hinner vi bara dit så ska vi vända.
Ska försöka att komma ihåg att ta pojkarnas medicin bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0