Klar

Gardinerna är klara :) Det blev super snyggt.
Jag är riktigt nöjd trots att kappan blev lite krokig men men de får man ta.
Jag har inte några bra ytor att vara på så...

Chrille har kapat en hylla som jag ska måla o så ska den/dom (blev två av en) upp på väggen.
Där ska vi ha kaffet till tassimon.
Så småningom ska vi köpa ett kökskåp o sätta upp brevid fläkten där vi räknar med att få in micron.

Mitt blodtryck var riktigt bra idag. Det har aldrig varit så "högt" men tror att det har gått ner ordentligt nu.
Känns inte som det är någon skillnad på trycket fast jag delar dosen, tar en del av den vid 11.
Får nog ge det lite tid men önskar ju att jag kunde få något som ger mig ett stabilare o högre tryck.
Får väl se vad läkaren säger till veckan då hon ringer.

Jag vet inte än om jag ska plocka ut sakerna vi har i byrån eller om det får vara kvar ett tag till.
Tror det blir så att de får vara kvar jag är ganska snurrig nu o utan ork.
Jag har ju trots allt fått en del gjort idag o igår......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0