Klösbräda?

Kan säga att det ser ut som Chrille har använt mig som en klösbräda men de har han inte gjort.
Det är vinbärsbusken som rev mig då jag kapade den :)
Många av kvistarna var helt döda o lätta att såga av.
Så nu har vi ett fint lass som ska på soptippen men jag väntar nog med de tills hela gården är krattad.
Den fula blomman gick inte att gräva upp än men den ska bort så fort det går.

Vad som händer idag vet jag inte men det blir nog att vara hemma o ta det lugnt.
Ingen av oss bör köra bil så fort idag.
Det blev en liten fest igår o trevligt var det.
Jag var vaken till halv två i natt fast jag hade ju sovit midda för att orka.
Jag vakna 6.45 igår så jag viste att om jag inte sover nå så lägger jag mig runt 9.

Vad jag längtar efter den nya dammsugaren fast jag har ju tur att den gamla funkar än för det följer in massor nu med både hunden o barnen o oss.
Det är så härligt att sitta ute på framsidan i solen o då man ska in är man oftast för lat för att ta av sig skorna.
Fast tror ju inte att det skulle spela någon större roll för vi går genom hallen alltid då den är mitt i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0