Lördag

Vi åkte o handlade o for till stugan.
Då vi kom dit var de skit väder men vi fiskade en stund ändå.
Det var inte så mysigt mycke bättre med sol men det regnade o blåste.
Var bara jag o Oliwer som fick fisk :)
Vilket fall så kom jag o Chrille fram till att det var för dåligt väder ingen ville va ute så då åkte vi hem igen.
Ska man sitta inne kan man lika gärna vara hemma.
Det finns lite mer att göra hemma för alla.
Jag o Chrille har tittat "tv" sen pojkarna la sig.
Jag har spelat in en serie jag vill se som visas en dum tid så de är perfekt att passa på o se då de inte är något annat att glo på.
Nu är det då dax för sängen för mig......trist men orkar inte vara vaken då jag är upp så tidigt på mornarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0