Nervös!

Jag ska till läkaren i dag o känner mig nervös.
Hoppas jag får någon hjälp med mitt blodtryck osv.
Snälla ni håll tummarna för mig.
Då jag har varit där ska jag o fixa några saker som jag glömt.
Vi hitta då kläder till alla igår så det behöver jag inte tänka på.
Oliwer har inte provat sina så vi får hoppas att vi slipper in o byta dom.
Jag lånade kläder av världens bästa Linda min räddare i livet :)
Chrille var på väg att köpa en kostym men dom hade inte rätt storlek hemma tyvärr.
Han kommer till att behöva en fler gånger.
Man vet ju aldrig om någon gifter sig eller går bort.
Men inget att göra åt nu dom hade inte så han ska skjorta, svart slips o kostymbyxor det duger nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0