Onsdag morron

Dagen igår flöt på bättre än väntat.
Fick oväntat besök mitt på dagen :) riktigt trevligt.
Satt o surra ett bra tag om hur vi båda vill göra om hemma.
Då Chrille kom hem hade jag maten klar :) duktigt av mig o inte alls vanligt.
De är lite svårt att planera för ibland slutar han nån minut tidigare o ibland nån minut senare sen hämtar han Oliwer oxå o det är inte alltid han är snabb.
Han trivs så bra på skolan o fritids o dom gör så mycke kul att han inte vill hem alla gånger.
På kvällskvisten kom pappa för Rasmus ville bjuda morfar på fika som han gjort på skolan i måndags.

Idag snöar det ute suck. Jag vill verkligen att all snö ska försvinna NU.
Men verkar inte vara så troligt.
Ska nog ner o kolla blodtrycket idag men jag vet inte vilken tid jag ska åka.
Vill se vart de ligger då jag har hela dosen i kroppen.
Vad som händer sen har jag ingen aning om.
Jag hoppas att läkeren ringer upp idag hon gjorde inte de igår men antar att hon inte fick ta i läkaren hon skulle prata med.
Fast inte säkert att han vet vad dom ska göra åt de här.
Jag själv vill bara ha ett stabilt tryck så jag är människa även på kvällen.
På nått vis måste det lösa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0