Som vanligt!

Det händer inte mycke i mitt liv just nu.
Jag har kommit fram till att vi nog måste köpa en dammsugare snart.
Jag tycker den suger dåligt o de är inte så kul nu då allt följer in.
Det är framförallt en tråkig utgift men kan inte klaga för den vi har kosta väl 500 kr för bra många år sen.
Så det va en bra o billig dammsugare.
Men men det blir nog inte nå före påsk skulle jag tro den funkar ju än.

I kväll ska vi göra upp påskplaner hade jag tänkt sen vad vi ska hitta på de har jag ingen aning om.
Vi har pratat lite löst om olika saker men inte bestämt nå.
Vi orkar inte vara upp i stugan då Cippa löper de är ett som är säkert.
Hon blir helkonstig o tappar öronen totalt sen finns de hanhundar där oxå o den blandningen vill jag inte ha.
Hoppas att de händer nå kul i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Köp en sån som vi har, liten smidig oh fungerar hur bra som helst & den var superbillig. 400 på elgiganten.

2011-04-18 @ 14:18:18
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0