Tisdag!

Jag vet att det är onsdag idag men tänkte skriva om igår.
Oliwer var på ögon. Hans syn är inte förändrad tyvärr men han har viss samsyn.
De är bra att han har de.
Varken jag eller Rasmus har de. Jag kan tänka mig att det är lättare med samsyn än utan.
Jag är glad att dom kommer att behålla honom på ögon ett tag till för att se så att synen inte blir sämre.
Egentligen så skulle han ha slutat där i somras då han blev 8 år men hans syn är så pass dålig att dom vill ha kvar honom ett tag till.
Tyvärr är han inte hjälpt av glasögon.
Jaja huvudsaken är att det inte blir sämre.
Efter de var det möte på Rasmus skola o de gick bra men tog tid.
Var bra att jag hade parkerat min bil hos pappa för jag var för snurrig för att köra.
Chrille fixade hem den senare under kvällen så jag kan åka iväg idag om jag vill men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0