Tjoho

Dörren blev ganska fin men måste olja den fler varv men det hann jag inte igår.
Hade fullt upp.
Åkte iväg runt 9 kollade blodtrycket som var ganska bra just då.
Sen bar det vidare o jag var inte hemma förrän vid 7 på kvällen.
Jag hade kunna vara hemma tidigare men jag var så yr att jag inte vågade sätta mig i bilen.
Ville inte lämna den heller så de var bara vänta tills det blev bättre.

Hmm lördag i dag. Vi ska upp till stugan för att hämta hem vinterkläderna vi lämnade där.
Sitter o funderar nu på om jag skulle plocka ur byrån o ta med den då vi åker.
Chrille tyckte jag hade varit igång nog igår då jag kom hem.... Men nu har jag ju sovit hela natten så hehe
Vi får se hur vi gör för ska vi ta upp den måste vi köra båda bilarna.
Jag vill som bli av med den i väntan på de nya.
Klarar mig med ett litet bord under tv tills tvbänken kommer.
Det känns som att det blir lite trångt om plats om byrån inte är hemma men...

Någon som vill hitta på nå kul i kväll?
Jag vill göra nå i kväll. Vad spelar ingen större roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0