14 Februari

Helgen va riktigt trevlig. Va lite seg igår men de var de värt.
I går fyllde lillasyster år. Vi åt lite tårta tillsammans :)
I morse då Chrille skulle till jobbet så visade sig att hans bil hade frysit så han fick vända hem o skulle ta min bil men den ville inte starta då den varit utan motorvärmare.
Det är ju sånt som händer då dom inte används o det blir svinkallt.
Han är i väg på ett litet jobb sen kommer han hem igen det är ingen större ide att åka ut till Lillpite på de andra stället dom håller på. Han skulle bara hinna dit för att vända hem igen.
Han har en läkartid i eftermidda.
Jag sitter här o fryser. Har lite feber men inget att göra nå åt.
Det blir en lugn vecka o ska jag iväg så måste jag ta bussen för dom har lovat kallt så Chrilles bil tinar nog inte upp så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0