2 februari

Då har snart denna dag gått oxå. Har inte fått mest gjort men lite ändå.
Det blev så jag åkte o besiktigade Chrilles bil medan nyckelskåpet trokade.
Besiktningen gick bara bra sen svängde jag förbi och bytte till min bil o in på MECA för att få tillbaka panten dom har på bromsoket. Sen bar de hemmåt för att måla lite till. Jag har varit tvungen ta de i omgångar för att nyckelskåpet ska gå att vrida på men nu är det svart o fint. ÄNTLIGEN.
Nu ska de bara få torka helt sen ska de upp igen.
Trodde jag hade startat diskmaskin men då jag skulle plock ut disken märkte jag att jag bara gjort den klar men aldrig starta den sånt som händer. Disken blev ju diskad till sist.
Nästa vecka ska Oliwer till frissan o klippa sig. Han har haft väldigt svårt att bestämma sig om han ska ha håret långt eller kort.
Han är ju gode söt i långt hår då man riktigt ser alla hans lockar. Men han måste ju få ta de beslutet själv.
Jag funderar på att åka till stan i morron sen kanske åka ut till Lillpite för en surr stund med Linda om hon ska va hemma annars får jag hitta på något annat.
Nu beror det lite på vad väderleken säger vill inte åka i snöstorm.
Får väl se hur de blir hoppas jag kan sova i morron.
Det är inte så kul att vakna före 6...8 eller 9 är mer lämpligt. Jag är så kvälls trött då jag kliver upp den tiden tror det blir en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0