Äntligen

Kvällen är här :) äntligen.
Jag la mig inte o sov eller tog ett bad det blev duschen i stället.
Vi åkte in till stan o handla.....vi har haft främmande en stund :)
Det blev en del hockeysnack för grabbarna.
Jag sa åt Chrille nu i kväll att jag tycker att han kan höra med sina bröder om dom ska ta en hockeykväll då näst yngsta brorsan kommer hem under sportlovet.
Men det får vi se hur det blir med den saken.
För det första kan det va svårt att få ta i biljetter sen så är Chrille väldigt sugen på att åka till stugan och så är det inte säkert att någon vill men men det är upp till han.
Jag har försökt att kolla hur jag ska ha semester i sommar.
Hmm känns lite dumt med semester då jag varit sjukskriven så länge måste ta mig en ordentlig funderare.....
Vi borde prata om vi ska göra nå och vad vi ska göra.
Jag längtar otroligt mycke efter husvagnen bara kunna dra iväg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror absolut Lars skulle vara sugen på en hockeykväll, det lät som ett bra initiativ. Och det går ju att göra båda delarna, både stugan och hockey. Lite omständigt, men det är nog värt det för dem. :)

2011-02-26 @ 23:07:56
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0