Dagen

Oliwer var super duktig som vanligt då han ska ta blodprov.
Han hade ingen emlaplåster utan han sitter o tittar på när sköterskan sticker in nålen.
Hon hade slagit på filmen bilar som han kunde se på men det va inte lika spännande.
Han är så lik Chrille då det gäller sånt...jag vill inte alls se utan jag tittar bort.
Rasmus är som mig gillar det inte alls.
Det går ju bra men inget jag gillar.
Då Chrille kom hem åkte vi till stan sen vidare till Lillpite.
Jag va in en snabbis hos Linda för att lämna några saker o hämta :)
Hade lite ont om tid vi skulle förbi svärmor o svärfar oxå o klockan hade gått för fort.
Nu är det lugnt o skönt här pojkarna ligger o jag är nog strax på väg.
Suck vad jag är less på att va kvällstrött o morgonpigg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0