Familjen

Chrille var lycklig igår då han kom hem.
Matchen hade varit kanon bra Luleå vann.
För en gång skull kolla jag på texttv för att se resultaten.....ville ju veta om han skulle va glad eller inte.
Han uppskattade de vi gjort så vem vet kanske blir fler gånger.
Oliwer tyckte inte om att pappa for utan han men han är inte van att pappa är borta och mamma är hemma.
Jag har ju alltid haft sånna arbetstider så dom är mer van att jag är borta på kvällar.
Hmm tror verkligen att det är dax att vänja Oliwer att pappa är borta.
Jag får hitta på lite saker han kan göra.
Strax är det dax att åka till barnmottagningen här i Piteå och ta blodprov på lillkillen.
Jag vet inte när vi får svar eller om vi ska träffa någon läkare nu men de får vi se.
Jag hoppas det går fort så att Oliwer hinner på badet med skolan men men.
Kanske ska berätta att Rasmus hade alla rätt på engeska glosorna igår.
Jag är så himla stolt och det är han oxå.
Han har blivit så himla duktig den vi fick tipset om glosor.eu
Det är hans sätt att lära tror jag :)
Kanske finns det fler bra sidor för andra ämnen. Ska nog kolla upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0