Fredag

Vakna tidigt idag oxå men sov ändå till 6.20 :)
Nu finns det ingen återvändo....jag måste tvätta.
Vi har väldigt mycke tvätt o det kommer att ta tid.
Jag har så mycke nya kläder som måste tvättas separat.
Köpte en massa kläder med färger som jag normalt inte har men de är bara kul lite bökigt är de väl då man ska tvätta.
På söndag får vi en tvättmaskin i lägenheten :) äntligen.
Sen ska vi bara skaffa en torktumlare oxå.
Nu sitter jag bara o väntar på att grannen ska vakna så jag vågar gå i tvättstugan.
Det är ju inte så kul att väcka andra nu för att han bara skulle bli glad sen hoppas jag att det är ledigt.
Jag orka inte gå ner o kolla igår men oftast är det ledigt så.
Hoppas alla får en mycke roligare dag än jag :)


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha en fin Fredag! KRAM

2011-02-04 @ 08:03:52
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska också tvätta idag. Missade bussen, så då är det lika bra att göra lite nytta, och jag gör det hellre idag än då lilleman är här, då vill man ju göra annat. :)



Att ha egen tvättmaskin är bland det bästa som hänt oss känns det som, nu väntar jag bara på att bli rik så vi kan skaffa en diskmaskin också. :D

2011-02-04 @ 14:05:57
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0