Härlig dag

Jag har haft en riktigt bra dag.
Fick samtalet jag väntade på runt 13 idag.
Det va riktigt intressant o ett helt berg lyftes från mina axlar.
Va ju inga direkta nyheter jag fick veta men ändå skönt att få allt bekräftat efter en stund ringde dom upp igen med nyheter.....allt gick lite fortare än vad jag trodde men de blir bara till de bättre.
Då Chrille sluta åkte vi ut till hans föräldrar va ett bra tag sen vi var där men det är svårt att få tiden att räcka.
Oliwer ville inte följa hem utan han ville stanna med farmor o farfar.
Han får oftast nej av oss för att han inte har sin medicin med sig men idag kom vi ihåg att ta med den så han blir kvar till i morron :)
Då vi åkte från dom så drog vi vidare för att hälsa på min pappa o hans sambo.
Riktigt kul att hinna dit de händer inte alls ofta.
Nu är vi hemma o jag är skit trött jag sov ju dåligt i natt för att jag var stressad o hade massa funderingar.
Allt hamnade på sin plats idag.
Jag är så lycklig att jag skiner som en sol har lite ont i käken för att jag inte kan sluta le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0