Härliga morron!

Det är ca 28 grader kallt ute enligt våran lyckomätare. Gissar att man får lägga till några grader på de.
Oliwer sov till kl 7. Tror det är riktigt skönt för honom att få en lugn morron det har inte varit så många av det slaget för honom.
Han har just ätit frukost.
Ska skicka pojkarna med taxin runt 8 sen vet jag inte vad jag ska göra.
Funderar på att gå ner i tvättstugan o starta upp en maskin som ska tummlas.
Längtar verkligen efter en torktummlare i lägenheten nu.
Tvättmaskin vi fick funkar perfekt det är bara de att vissa saker vill vi tummla.
Jag vet då att jag inte ska ut med bilen i alla fall.
Då man inte måste iväg är det dumt att köra i den här kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0