Ikea

Igår åkte jag o Linda till Ikea :)
I love Ikea.
Har ju handlat ganska mycke möbler o sånt sista 5 månaderna men det fanns fortfarande saker vi behövde.

Oliwer fick



2 st lampor att ha i fönstret....



1 ny bokhylla...skulle köpa en röd men den va tyvärr slut så då tog jag en vit som han ska ha mot en svart vägg..


3 st plast saker att sätta pennor i ovanför skrivbordet.

Rasmus fick bara en lampa denna gång.


Det finns som inget mer att köpa till hans rum.
Sen köpte jag massa saker till oss alla :)



Tavlan vi såg sist vi var dit. Den är så snygg o gjorde sig väldigt bra med belysning i vårat vardagsrum.
På andra sidan rummet behövde vi en fönsterlampa



Vi behövde nya bestick för dom vi har är så mjuka att dom böjer sig



Jag köpte nya partyglas oxå fast dom lär nog mest samla damm i vitrinskåpen



Till groggen



Å till snappsen.
Förra gången vi va till Ikea skulle jag köpa en hållare till plastfolien men de va så mycke folk att vi inte hittade den men nu var det nästan folktomt



Jag köpte en spegel o några krokar till min hörna i sovrummet där jag har ett sminkbord.
Nu är de helt komplett.
Jag skulle ha köpt en mindre tvättkorg som ryms bättre brevid tvättmaskin men den va slut så då får den gamla funka ett tag till.
Vi hade en riktigt trevlig heldag igår mycke skratt o prat.
Linda handlade en del möbler så vi hade släp med oss o på vägen upp slutade lyset på släpet att funka men vi lyckades fixa till det efter vi hade bråkat med spännbanden.
De kändes väldigt sköt att vi lyckades få till de.
Vi åkte runt 8.30 frrån mig o va tillbaka här ca 21.30
Tack för igår gumman hoppas vi kan göra om de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0