Kick!

Det blev inte så att Lasse kom förbi. Vi får väl se när det blir Chrille ska hjälpa honom  med bilen.
Efter maten fick jag en energikick.
Jag har haft ångest över vårat ekbord som varit tort o behövt oljas in men jag har inte velat göra de då jag kommit på de så sent.
Vi får inte använda bordet på 24 timmar.
Jag kolla klockan o tyckte att de går bra att göra det nu så nu är det gjort :)
Det är bara jag hemma i morron under dagen o jag klara mig bra med bara vardagsrums bordet.
Nu vädrar vi för fullt det luktade inte så gott o är inte så bra att andas in.
Tur att det inte är kallt ute....jag måste ut för att röka oxå.
Hade det varit lika kallt idag som tidigare i veckan hade jag struntat i att göra de.
Nog med skitsnack nu...ska mysa med pojkarna mina en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0