Ork :)

Har haft en riktigt bra dag i dag full av energi.
Jag har inte orkat så här mycke på länge.
Det började med att jag gick ner i tvättstugan sen fick jag för mig att jag skulle börja städa i alla fall.
Tänkte att de inte skulle göra nå om jag blev strandande jag hade ju kommit en bit på väg...
Började med att dammtorka o ta toaletten sen va jag tvungen att ta en paus.
Då jag låg i soffan så såg jag allt damm på golvet hmm fattar inte att de blir dammigt så fort..
Jaja de gav mig energi att fortsätta nu är det ny städat och fint tvätten är borta förutom de som hänger på tork.
Nu ska jag bara slappa.
Ska börja med ett välförtjänt bad sen krypa upp i soffan en stund tror inte jag är vaken så länge...vakna 6 o trodde att Chrille glömt att säga till men de va jag som va tidig.
Hmm undra vad jag ska hitta på i morron hoppas i alla fall på sovmorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0