Pust

Oliwer va super seg på morron.
Han ville inte alls göra sig klar för skolan.
Tyvärr förstår han inte de här med skolplikt och att man faktiskt måste va i skolan.
Fast å andra sidan tror jag inte bara det är han som inte förstår de finns nog ganska många andra oxå i varierande åldrar. Han är ju ändå bara 8 år så det kan va lite stort att förstå.
I dag ska jag ta bussen till stan har ett möte där och ska passa på att fixa lite saker som vi inte hann göra igår.
Både jag o Chrille behöver medicin. Han va ju till läkarn i måndags för sin allergi och fick utskrivet allergipiller och ögondroppar. Nu får jag bara hoppas det hjälper honom.
I dag blir det köttsoppa till midda som pappas sambo gjort.
Hon ringde för o fråga om vi ville ha :)
Tack gärna för jag kokar aldrig soppa av någon anledning vet inte vilken men skit samma gott ska det bli för att inte tala om hur skönt det är att slippa tänka på mat o slippa laga den.
Tror det är dax att blöta ner håret för de står åt alla håll. Är bra om det hinner torka innan jag ska ut i denna kyla.
Vi har -28.1 brr säkert -31 egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0