Snart helg

Fredag i dag det innebär att resten av familjen är hemma i morron.
Så skönt. Jag tycker att det är tomt utan dom.
Har fått en del tråkiga saker gjort på morron som typ betalat räkningar hmm roligare om man fått göra annat för pengarna.
Sen har jag tagit tag i mina papper som jag itne har orkat sortera in i våra pärmar.
Men nu är det gjort :)
Känns super skönt att slippa ha det hängande över mig.
I går va jag på möte....fick inte veta något jag inte redan hade räknat ut.....
Jaja innebär inte att det va lätt att höra för de men jag har snart repat mig från de oxå.
Jag är nog för envis för att det ska få påverka mig nå länge :)
I kväll har Chrille funderingar om att ta pojkarna o åka bort en stund.
Trist för mig men kul för dom jag får följa med men dom ska göra saker som inte intresserar mig de minsta.
Jag hittar nog på något att roa mig med.
Sista veckan har jag varit extremt trött har sovit midda dom flesta dagarna o ändå lagt mig tidigt.
Man kan tro att jag är 100+ typ
Kl 21 igår gick jag o la mig somnade i de närmaste direkt.
Men är jag trött är de lika bra jag lägger mig annars går jag över alla spärrar o då kan jag vara vaken i flera dygn.
Nu vet jag inte vad jag ska göra...har redan gjort allt på min att göra lista.
Ha en bra dag nu alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0