Söndag!

Tog "sovmorron" i morse eller nå vakna 6.20.
30 minuter längre än igår :)
På morron tog jag mig ett härligt bad med barnolja i.
Nu är Chrille o pojkarna ute. Chrille byter termostat på sin bil o jag vet inte vad grabbarna gör.
Vi ska till Älvsbyn idag o klippa Cippa.
Hon ser ut som en björn igen.
Sen så får vi väl se om Chrille skulle hjälpa sin bror med bilen idag.
Det är tänkt att han ska svänga in då han åker från Luleå men det beror på om vi är hemma då han passerar.
Sen vet jag väl inte om det händer något mer idag.
I morron måste jag ner i tvättstugan.
Vi tvättar det som ska troktumlas där.
Nu känner jag verkligen att vi måste köpa en tumlare snart.
Efter de vi fick tvättmaskin har det blivit jobbigt att gå till tvättstugan.
Det är väl så det funkar för dom flesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0