Stan

I dag har jag inte gjort någonting utom att lata mig o läst en bok.
Jag somnade till en stund då Rasmus kommit från skolan men pappa o hans sambo kom förbi o väckte mig.......tur va väl de.
Då Chrille o Oliwer kom hem åkte vi till stan för att fixa inneskor till Oliwer o handla.
I dag fick jag veta att min o Lindas överraskning till våra gubbar inte blev som vi hade tänk.
Det visade sig att hennes gubbe va bokad den kvällen vi bokade hockeybiljetter synd.
Vi tyckte att vi va riktigt snälla o älskvärda som skulle skicka iväg dom på Luleå skellefteå matchen.
Inget som går göra nå åt men synd ändå.
Chrille behöverr verkligen komma bort för en kväll men det kanske löser sig....hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0