Trist

Finns inte mycke roliga saker som händer nu.
Helgen va helt okey. Vi va inte hemma så mycke för ovanligheten skull.
Börja med att vi åkte ut till Lillpite o hälsa på vänner o svärmor o svärfar.
På kvällen drog vi till Luleå för att spela Texas hmm jag spela inte men Chrille gjorde de.
Sen har de inte hänt så där jätte mycke.
Jag är mest trött....tröttheten slår till mellan ett o tre.
Jag vet ju vad det beror på så det är ingen fara och de kommer att ge med sig med tiden.
Det är ganska kallt idag så jag är glad att jag slipper åka iväg med bussen :)
Förstår inte varför jag tog körkortet för jag tycker inte om att köra bil roligare att åka buss.
Fast oftast måste man ta bilen för bussarna passar sällan.
Jaja skit samma ska nog bara ta det lugnt i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0