11 Januari

Vardan har kommit igen. Barnen börja skolan igår. Skönt att få tillbaka rutinerna.
Under dan igår hände de inte mycke alls jag läste hela dan :) va riktigt skönt att ha lugnt omkring sig.
Rasmus kom hem runt 14.30 o börja med läxan direkt. Då Chrille o Oliwer kom hem bar de av till Lillpite för att uppvakta Fia. Hon fyller ju år lite tokig tid på året. De är ju inte så kul då man inte kan köpa en ordentlig pressent.
Inte för att vi brukar köpa en massa pressenter men är de jämna år så.....Jaja blev en blomma i alla fall. Vi får väl se om de blir nå mer senare.
I dag får jag ett besök som jag inte alls vill ha men jag har inget val.
Lika bra att göra bort de för jag kommer inte undan de tyvärr.
I kväll ska vi bara vara hemma o mysa på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0