13 januari

Jag överlevde tisdan men blev väldigt trött av besöket. Direkt jag blev själv fick jag en fruktansvärd huvudvärk.
Kvällen bjöd inte på att bara mysa. Chrille hade en jävla energi då han kom hem. Han höll på med saker hela kvällen jag satt bara o tyckte att han kunde ge bort lite energi till mig.
Igår hände de inte mycke tack o lov hade han inte samma energi :)
Stina, Christian o Melker va förbi o hälsa på :) Dom hjälpte oss att äta upp lite mat som blev kvar. Tur de annars hade vi fått kasta allt.....jag äter inget om dagarna så de hamnar i kylen tills de blir för gammalt sen i komposten.
I dag har jag ett möte sen ska jag fixa med lite papper som jag äntligen har tagit tag i nu ska de bara postas.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer de får vi se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0