2011

Då va de första dagen på de nya året.
Vi hade en jätte trevlig kväll igår.
Maten blev god även cheescaken. Mycke uppskattat.
Oliwer firade sitt första nyår vaken. Han brukar alltid hinna somna innan 12 slaget.
Pappa o Marith o Stina o Christian hade med sig raketer pojkarna tyckte de va super kul Oliwer gilla de nog mest skulle jag tro. Han fick se film för att komma till ro för han va alldeles för uppspelt för att ligga still.
I dag har de inte hänt så mycke för min del har bara tagit de lugnt.
Chrille o Oliwer åkte med Christian till Rosvik för att fixa med skotern vi har inte fått igen min bil ÄN så han kunde inte köra själv.
Suck hade trott att vi skulle få igen den under dagen men men tur att jag inte lovade Rasmus att åka bort som han ville men då vi inte hade bilen hemma insåg jag att de va dumt att lova.
Han får åka i morron i stället. Då kör vi honom i samma veva som Oliwer ska på kalas :)
Chrille håller på med tvätten oxå va inte så mycke men de har gått diskhanddukar på löpande band här.
De o disktrasor är jag hopplös på att byta.....
Hoppas bilen kommer snart så gubben får köra hem dom så vi kan krypa upp i soffan o mysa sen.
Skönt att bara ta de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0