Dagen har börjat

Men den börja inte så bra....Cippa väckte mig med sitt skall så jag trodde att taxin stod o vänta på Rasmus men de va inget sånt vet inte vad de va.
Då jag kom in i hallen såg jag att lamperna i vardagsrummet va släckta :(
De lustiga är att de bara är en del av vägguttagen som är utan ström. Jag fick gå på säkrings jakt.
Hitta tyvärr ingen säkring som gått de står inget i källaren o de va ingen säkring som har sprättat.
Är ju svårt att prova sig fram då man är själv oxå vill ju inte springa upp o ner 100 gånger.
Vi får ta de då Chrille kommer hem. Jag hämtade en skarvsladd för att få igång internet o tvn så nu klarar jag dagen.
Jag ju va så att han som bor uppe är utan i något rum de vet jag ju inte.
Jaja hoppas resten av dagen blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0