Ett tag sen

Va ett tag sen jag skrev så jag får väl börja med att uppdatera allt som hänt.
Va ju till stan med Linda i torsdags o handlade så satans mycke kläder  som vanligt då jag köper nå åt mig själv fick jag ångest. Fast de va ju jätte rea så jag räkna ut vad de skulle ha kostat om jag hade handlat till ordinarie pris hehe över 6 tusen. Jag betala 1800 :) kändes genast bättre.



Fredag va jag tvungen att rensa min garderob de tog hela dagen för jag blev avbruten hela tiden av telefon.
De hände en massa oförutsedda saker som vi va tvungen att fixa med men allt löste sig riktigt bra.



Lördag va de inflyttningsfest här. Vi åkte ganska tidigt till Lillpite o lämnade pojkarna där. Dom fick va med farmor o farfar fast dom ville ju va hemma men de tyckte inte vi att dom skulle va.
De blev en riktigt trevlig kväll kan man väl säga.
Blev ganska mycke folk mest släkt :)



Igår va vi inte piggast lite så här dagen efter seg inte bakis men seg.
Stina o Christian va snäll o hämtade hem pojkarna åt oss.
Christian drack inget lördan så vi tyckte de va en bra lösning. TACK till er.
Sen satt vi o surra hela dagen med dom som sov över.
Tur vi har många rum med många sängar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0