Helgen

Blev ingen film igår. Vi blev väldigt sugna på att komma bort o göra nå så vi for till Lule o hälsa på Libbe o Samme. Va väldigt trevligt. Skönt att komma bort vi spela lite kort o surra. Blev väl lite så att vi passa på då Oliwer inte va hemma. Han går ju bra att ta med sig men han vaknar så satans tidigt o jag kan tänka mig att de inte är så kul att bli väckt före fan av någon annans barn dom har absolut INTE sagt något sånt o dom brukar ju komma hit o sova här så de är mer jag som känner så.
Vi va vakna rätt länge i natt tiden bara försvann va länge sen den gjorde de.....vi kom inte från lule förrän vid 15 tiden. Då åkte vi direkt till mamma för att hämta Oliwer o så bjöd hon på god mat....stek sås o potatis.
Potatisen va de sämsta fast jag har aldrig tyckt om kokt potatis.
Nu är vi hemma Oliwer ligger o svamlar i sin säng Chrille va nyss in o sa åt honom...han hade tagit på sig kläderna igen....suck hoppas han slutar med de snart.
Ska gå o mysa i soffan med min man innan jag tar ett bad o lägger mig för att sova....om de går att sova i natt.
Har en massa fjärilar i magen över i morron. Blir 2 jobbiga dagar som börjar veckan men brukar ju överleva de oxå fast jag blir väldigt trött av de.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0