Inte tid

Jag hade inte tid att blogga igår eller först hade jag inte nå att skriva sen sprang tiden iväg.
Efter maten åkte vi till lecafritid. Rasmus behövde ordentliga kläder för han ska till valsberget med skolan.
Han fick en sån här jacka....


Och dom här täckbyxorna...




Då vi va där fråga vi hur han hade de med overaller. Jag behöver en för den jag har är så väl använd att den inte håller ihop en vinter till. Vi fick veta att de va svårt att få tag i overaller i år för de har varit så kallt i hela sverige men han hade 2 st hemma en i storlek S o en i L.
Jaja de va bara köpa medan de fanns en hemma. Jag fick ta de som fanns.



Sen fick jag o Christer oss var sitt underställ :)
Känns skönt att slippa frysa i år. Jag har valt att inte köpa någon overall tidigare för jag vill ha med hängslen i o jag har letat. Finns några företag som har de på nätet men de är svårt att veta storlek o frakten är rätt så dyr.
Men de ska nog gå bra fast de inte är hängslen i jag kan ju inte leta hur många år som hellst.
Tror jag har gjort de i 2 år men nu slipper jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0