Kvällen!

Vi har inte blivit klokare över felet på bilen än lite svårt att veta om den frysit eller pajat.
Fick en snilleblixt för en stund sedan...Oliwers medicin som han ska ha med till fritids måste delas om o soptunnan måste ut i kväll men de skulle Chrille fixa för han skulle ändå ut till bilen.
Tur ändå att vi har 2 bilar men jag vet att i morron lär jag bli galen just för att jag inte kan åka iväg hade jag haft bil hade jag nog inte ens kännt lusten.
Rasmus sover borta så i morron blir jag helt själv....skönt men ändå inte.
Man blir ju van att ha någon att surra med men Oliwer är ju piggare nu sen vi drog ner medicinen.
Tyvärr verkar anfallen komma tillbaka oj va jobbigt de är men men får ta upp de med läkaren då hon ringer.
Blir nog medicin byte ganska snart tror jag men vi vet ju inte hur många sorter vi måste testa innan vi hittar en som passar han. Dom säger ju att de är en hel djungel med epilepsimedicin.
Hoppas vi träffar rätt fort vill ju INTE att anfallen ska bli kraftigare o "sprida" sig.
Bara hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0