Lugnt o skönt

Jag vakna för en timme sen o de är så lugnt o skönt här hemma. Rasmus o Cippa sover.
Lite trist att vakna så tidigt ändå men så är de alltid då jag har någon tid att passa. Nu är den inte förrän kl 13 så jag är upp onödigt tidigt men stressen att missa en tid följer mig i sömnen o gör att jag inte sover ordentligt.
Vore ganska bra om jag orkar va uppe i kväll oxå.
Chrille har bjudit hit Libbe, Samme o Mask för att spela poker så jag hoppas jag inte är allt för slut så jag kan va med o spela. De är ett tag sen vi gjorde de o de är kul nån gång då de inte är så ofta.
Ska bli trevligt.


Igår åkte Stina o Christian till Lule för att köpa oss en bränslepump TACK under tiden va Melker med oss.
Han låg o skratta här han är en riktig solstråle. Han fick ett gnäll il med då tog jag av honom byxorna o sockarna då blev han mycke glad igen.
Oliwer har fått nå för sig sista tiden då han ska sova. Han klär av sig ger pussen o kramen o går o lägg sig men sen vi stängt hans dörr så kliver han upp o tar på sig kläderna igen hmm.
Får väl se hur länge den här fixeringen håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0