GRATTIS

I dag fyller Chrille år fast de är inte jämna utan "bara" 39. Nästa år blir de ett större kalas :) hehe jag längtar till jag får hitta på en massa saker.
I dag ska jag in till stan för att fixa en pressent o titta på lite kläder åt mig själv.
Chrille tycker jag behöver de så han drog en fuling.....prata med Linda. Är nog bara hon som lyckas få in mig i ett provrum och i en jävla massa affärer. Jag hatar verkligen att springa på stan.
Hörde att de va en massa rea de är kanon.
Känns kul. Jag hade ju inte räknat med att ha råd med nå då jag är sjukskriven men försäkringskassan va riktigt snabb.
Kul kul.
Hoppas bara inte att pojkarnas läkare ringer medan jag är i stan blir lite jobbigt att prata med han då men de måste oxå gå om de blir så fast de kan va rätt bra för då hinner jag göra bort att gå på apoteket.
Här i norrfjärden har dom inte alltid saker hemma o jag har inte tid att vänta.
Oliwer måste verkligen få byta medicin och Rasmus har snart slut sin.
Ha en bra dag alla de ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0