Söndag

I dag har vi haft en hel del främmande. Riktigt trevligt.
Mindre trevligt är att mobilnätet har legat nere. Trodde först att de va min telefon de va fel på.
Skyller gärna på den eftersom vi inte riktigt kommer överens.
Tror jag ska sälja den o köpa en annan.
I morron händer de ingenting.
Jag är utan bil :( å andra sidan brukar jag inte va iväg så mycke om jag inte har något möte.
Ska lämna Chrilles bil på verkstan. Den gick ju inte prickfritt genom bilprovningen.
Helt ärligt trodde jag de skulle va större fel på den.....fan jag hade fel :(
Jaja sen ska den bara in på koll o efter de tar jag tillbaka min bil :)
Nu är de sängen som gäller jag är skit trött men jag va ju upp tidigt oxå. Först i familjen.
Vakna före Oliwer är rätt bra jobbat fast inte konstigt...han satt o spela gitarr kl 2 i natt o då vakna han vid halv tolv hoppas han sover i natt så han orkar skolan i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0