Söndag

Vi lyckades få bort alla tomtar igår eller våra hustomtar står ju alltid framme. Efter de va jag helt slut orkar inte lika mycke nu som förr. I dag åker julgardinerna. Fast de är ju inte jag som gör de utan Chrille. Jag stryker dom bara......
Pojakrna är ute o leker nu de är inte så kallt ute men då snöar de i stället. Undra när vi får skottat?
De har ju inte funka så bra. I fredags va han o skotta i husen runt i kring men inte hos oss så jag ringde hyresvärden....hmm han kom igår kväll o skotta. Han som skottar brukar komma så dumma tider på dygnet fler än en gång vi har vakna av han men men inget att göra åt.
I morron börjar skolerna om :) skönt att få vardag igen.
Tror inte Rasmus är så glad över de. Han har snott lite på dygnet så första tiden lär bli jobbig tror jag.
Lika bra att sätta igång nu direkt med gardinerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0