Tisdag

I dag har de hänt lika lite som vanligt. Skicka ut Rasmus för ett tag sen för att han ska få sig nå friskluft.
I eftermidda kommer Linda för att hjälpa Chrille med en jobbansökan. Han trivs bra där han jobbar nu o har jobbat i minst 10 år. Han söker bara för att han önskar sig ett året om jobb är ju inte så kul att va arbetslös delar av året.
Hoppas verkligen att han får de.
Men de återstår att se men sökar man inte får man inte.


I går kväll lyckades han komma åt bränslepumpen i min bil. Va ganska bökigt eftersom vi hade tanka upp den så han fick slanga en hel del.
De bara stank bensin om honom när han kom in.
Han kom då fram till att de är den som har gått på bilen. Inte konstigt att vi blev strejkande.
Nu är de bara vänta på att få fixa den.
Blir lite knivigt att klara sig med en bil. Jag har ju en massa mötet här framöver o måste ta mig dit o Chrille jobbar så han behöver ju sin bil. Men problem är till för att lösas så de ska nog gå de å.
Största problemet kan ju bli då vi båda jobbar. Busstiderna passar inte för någon av oss.
Fast jag vet ju inte än när jag börjar om att jobba........
Vet inte om jag fixar de än....är fortfarande trött o minnet har jag inte fått tillbaka. Skriver lappar om allt jag måste komma ihåg men lyckas ändå glömma en del saker.
Skulle inte va så lyckat på jobbet om jag bara glömmer saker kan bli ganska allvarligt.
Jaja ingen större ide att tänka på de nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0