Uppdatering

Onsdag kväll blev de poker här va riktigt trevligt fast jag spela inte så där jätte mycke. Va inte piggast men tyckte jag ändå va vaken ganska länge för att va jag.
I går gjorde jag en upptäckt i Oliwers mun. En av hans tänder kommer i tandköttet mjölktanden vill inte släppa.
Ser inte skönt ut....


I morse va de bara ringa tandläkarn. Han har en tid i januari för att dra den tanden å en till tand så de ska få plats.
Sköterskan va inte speciellt trevlig eller villig att ge oss en tid så hon börja tjafsa med mig innan mina 2 koppar kaffe morr.
Efter mycke om o men fick vi en tid o då vi kommer in till tandläkarn tyckte han att de här va så vanligt så.
Han tyckte att vi skulle vänta med att dra tanden till i slutet av januari då han har tiden här i Norrfjärden men de tyckte inte jag o inte Oliwer. Jag tyckte de va lika bra att ta den i dag för att ge den nya tanden en chans att hamna på rätt ställe. Till sist insåg dom nog att jag inte skulle ge mig så dom drog den. Killen va superduktig trots att de gjorde lite ont.
Sen har jag varit på dåligt humör hela dagen känns som att inget har funka.....va o köpte potatisgratäng på ica o då jag klev ur bilen hemma va jag full i gratäng är bara att tvätta jackan o byxorna men då är tvättstugan upptagen både idag o i morron.....suck
En sak är jag riktigt nöjd med i dag o de är att min dator kom....de va tydligen en fläkt som va tvungen bytas o bäst av allt kosta inte en krona :)
Måste säga att elgiganten va riktigt snabba hade inte räknat med att få tillbaka den redan. Har ju varit en massa helg o kompdagar.
I natt har Rasmus sovfrämmande...jag hoppas de funkar...killen som ska sova över är allergisk mot pälsdjur men han ska få  prova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0