Vaken!

Upp för fan är jag o de är inte alls nödvändigt. Hade kunnat sova till 6 i alla fall men som vanligt sista tiden har jag en tid att passa kan jag inte sova. De går bara inte jag vaknar minst en halvtimme innan klockan ringer.
De blir full fart med tider idag har inte bestämt än om jag ska åka mellan eller stanna i stan-
Bensin är så satans dyr nu att man bör inte köra i onödan o jag har ju någonstans att vara där i mellan så de är lugnt. Vi får se hur jag gör.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på att äta idag i går åt vi en supergod pastasås som lillebror sambo skicka recpt på o den blev lika god då jag gjorde den.
Måste sätta mig o leta nå bra vardagsrecep o förnya mig en hel del men de blir inte idag.
Blir nog en tidig kväll  brukar va väldigt slut då jag har en massa saker att göra/passa tur man lägger sig när man vill.
Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0