Gårdagen!

I går var vi väldigt aktiva.
Vi var ner till pappa o jag provade kläder i parti o minut.
Fick en hel del med mig hem.
Bäst var att jag fick 2 st vinterjackor min vinterjacka är väldigt nött men nu slipper jag köpa en ny till vintern :)
Det blev byxor kjolar klänningar toppar tröjor.
Ja allt man kan tänka sig o lite till.
Jag grämer mig lite för att jag köpte en väska i måndags.
Jag var så glad hitta en svartväska med långt axelband för 150 kr i Luleå så jag slog till direkt (har letat länge) men hade inte behövt göra de för jag fick 4 väskor igår.
Jag är inte van att byta väska.
I vilket fall som hellst blev det för mycke saker att ta hem så pappa hjälpte att köra hit de.
Vi hann som bara hem så kom Christoffer o Melinda :)
Jag insåg en hel del igår.

En kvinna kan inte ha för mycke kläder, väskor eller skor :)

Äpplet faller inte långt från trädet.




Jag har faktiskt trott att de skulle göra de men tydligen inte.
Nu vet jag inte hur jag ska få in allt i alla garderober.
Vi har för lite av den varan o jag vet inte vart vi skulle kunna ställa in fler men men problem är till för att lösas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0