Luleå!

Igår åkte vi till Luleå för att göra tattueringar.
Först ut va Chrille.



Den blev riktigt snygg o Chrille är riktigt nöjd.
Som nr 2 va jag.
Skulle göra i svanken.



Här håller hon på.
Kan säga att de gjorde satans ont.
Tror aldrig jag har kännt den smärtan.



Så ser den ut då jag sitter.
Den blev gode stor o mycke större än jag trodde.
Fast å andra sidan har jag inget ögonmått.



Jag är riktigt nöjd trots smärtan.



Så kul :)
Hon som gjorde den tror att vi är tillbaka innom 2 veckor men tror inte jag är de men Chrille är nog de.
Måste säga att hon är duktig.
Någon mer som är sugen så är de bara kontakta mig så vidarebefodrar jag det till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0