Mör!

Idag är jag mör i kroppen.
Vi hjälpte Lasse att bära ut sina saker från lägenheten i onsdags (jag bar inte).
Medan karlarna bar började jag att städa, tycker att jag hann ganska mycke ändå.
Torsdag var vi på PDOL sen hade vi en främmande.
Pappa var den första ut att komma o fika.
Jag fick en flaska sambuca av han. mums men farligt :)
Sen kom mamma o syster :) Fick en badenbaden av dom, skönt :)
Christoffer o Melinda kom oxå.
Av dom fick jag ett super snyggt halsband.
Jag bara ÄLSKAR de.
Det är en tunn guldkedja (jag tycker dom är snyggare) o ett hjärta som hänge till :D
Av Chrille o pojkarna fick jag blommor.
De dom skulle köpa var slutsålt överallt.
Jag tycker att det räcker med ett grattis.
Men jag är super nöjd med allt.
TACK alla.
Igår åkte jag o Lasse iväg för att göra det som var kvar i lägenheten.
Det är drygt att städa ut även om den inte är stor så tar det tid.
Nu är det klart i alla fall men det känns i kroppen :)
Tror att Lasse är väldigt glad över hjälpen han fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0