Uppdatering!

Vilken dag det var igår.
Va min sista arbetsdag före semestern o naturligtvis så försov jag mig.
Jag vakna 7.30 ringde jobbet direkt o sa att jag skulle bli sen snabba mig o gjorde mig klar 8.03 klev jag in på jobbet.
Det tycker jag va bra jobbat :)
Natten tyckte inte att de räknades som att komma försent.
Jaja spelar ingen roll va inte lika stressad som jag brukar vara dom få gånger det händer.
Det va en riktigt varm dag igår oxå.

I dag är första semesterdagen.
Jag hade väntat mig regn som alltid då jag är ledig men inte de.
Solen skiner o jag har suttit ute i bikini o druckit mitt morron kaffe o sola en dryga timme.
Fortsätter vädret så här så kommer jag till att bli svart :)
Senare ska vi till Luleå för att hämta dämparna till min bil o så hoppas vi att kylaren till Chrilles bil kommer.
Då de är fixat så är de inte mycke kvar att göra på bilarna. Skönt.
Ha en underbar dag.
Bilder från teatern kommer kanske i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0