Dagen!

I dag körde jag Oliwer till idrottsskolan sen for jag på stan o handlade "lite" hehe.
Jag är nöjd med de jag köpt möjligen byter jag en BH.
Då jag prova den hemma va den inte lika skön längre (om en BH kan va de).
Fick besök av Christoffer i dag oxå hann som bara hem så ringde han.
Tror jag var mer pirrig än han :)
Vi satt o surra sen va det bara att åka o hämta Oliwer.
Han hade haft kul idag oxå.
Tyvärr glömde jag att gå in på apoteket, blev så ivrig då jag blev tillfrågad om hans telefon nummer.
Måste försöka komma ihåg det i morron.
Har tyvärr för få alarm på telefon så jag kan inte ställa den.
Ska ringa frissan oxå o hoppas att hon har tid med mig :)
Ser ut som en risbuske nu.
Medicinen påverkar håret oxå så nu mår de ännu sämre än tidigare o då var det nog torrt.
Ska skriva en lapp till mig själv o hoppas att de hjälper.
Har redan en i väskan men den gör ingen nytta då jag glömmer att titta på den.
Förstår inte att jag klarar av att vara så skärpt på jobbet o fixar allt där men hemma är jag som ett annat flum.
Löser sig säkert men vill verkligen ha en likadan klocka som Rasmus har/hade/ska få.
Känner mig rätt sliten det har blivit sena kvällar den här veckan.
Men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0