Dagens Oliwer!

Den lilla sötnosen har varit snäll hela dagen, varit inne på sitt rum o lekt.
Redan där borde jag har förstått att det va något tokigt.
Rasmus var in till honom sedan kom rasmus till mig o sa: Mamma bli inte arg nu men Oliwer har ändrat om i sitt rum o flyttat om sin säng.
Jag gick dit o kolla han.
Då hade han dragit ut alla 3 lådorna som ska vara under sängen lagt sängkläderna i dom.
Sen hade han på något sätt fråga inte hur.....flyttat resårmadrassen så den stod mot garderoberna på andra sidan rummet.
Jag fråga med skrattet i rösten vad han höll på med.
Han titta bara på mig o sa: Jag ska flytta till morfar för här är det så tråkigt. Hos morfar får man glass när man vill.
Hahahaha
Han har inte ens frågat om glass idag.
Men det är väl en av hans ideer.
Han fick en orgel av morfar för ett bra tag sen men jag sa att den skulle få vara hos morfar så jag antar att de kommer därifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0