Dålig på att blogga!

Känner att jag varit dålig på att blogga sista tiden.
Men det är väl så då tiden inte räcker till.

Detta har hänt/ inte hänt:
Jag jobbade natt som gick bra men jag sov bara 3 timmar tisdan.
Jag la mig tidigt men tog ett bra tag innan jag somna.
Onsdag vakna jag för tidigt (enligt mig)
Telefon ringde o jag tog på mig att jobba extra några timmar för jag kunde inte ta hela passet för jag hade bokat en klipptid :)
Så nu är jag nyklippt o nöjd ska bara färga håret oxå :)

På morron har jag förberett maten till midsommar o ska börja med städningen.
Chrille slutar tidigt så vi hjälps åt då han kommer hem.
Det lär bli fullt upp hela dagen bara jag tar mig igång.
Är ganska mycke tankar som flyger omkring idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0